Tuesday, December 25, 2012

Bachelor Holiday!!!





Wehoooo!!! Harini saya dan students lepasan SPM ada bachelor Holiday di A Famosa Melaka. Program yang telah dirancang 2 bulan lamanya. Bertolak jam 9:30 pagi tadi..





Dan finally semua dah selamat tiba jam 12 tengahari tadi. Semua sekali 15 org. Ada yg tak dapat join sebab ikut family bercuti dan ada yg dah start keje part time!!!





Dan sekarang saya dah macam mak mak kat dapur sebab sibuk memasak itu ini utk makan tengahari. Tapi students saya semua sgt sporting sebab rajin menolong saya. Yang lelaki??? Sibuk karaoke ja!!!

P/s: My second time kat Villa D'Lagos ni.. Dulu kat sini ada reunion masa tahun 2010.. Kalau villa lain pun dah pernah duduk juga. Last masa mesyuarat agong awal tahun haritu..

P/s: Yeayyy, esok both Damias datang melawat saya disini..:))))

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone