Monday, December 10, 2012

Kecik-kecik dah pandai nak beli lipstick dan lip gloss





Ibu sendiri pun tak pakai lip gloss, anak pulak lebih2 minta beli.

Dulu2 Aleesya memang suka beli lipstick barbie ni, tapi sejak2 akhir ni nak beli lip gloss aja. Lipstick si adik Ayyunie pulak yang gian nak pakai.

Asal singgah Petronas je, mesti nak beli benda alah ni.. Sabo je lah.. Pastu next time singgah petronas ke, shell ke, beli lagi.. Yg ada kat rumah pun tak habis pakai. Hurmmm gugurls gugurls...

P/s: Lagi satu diaorg obses betul dgn stationary.. Tiap2 minggu ada jer stationary baru!!!!



- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment