Tuesday, December 4, 2012

Menikmati durian IOI

Baru jer lepas menikmati durian IOI ni otw balik rumah tadi. Makan kat gerai durian je. Malas pula nak bawak balik rumah setakat 2 biji tu. Perut masih kenyang lagi sebab baru jer lunch. Tapi durian punya pasal, kenyang pun boleh masuk perut lagi.





Teruja tgk kekuningan durian IOI ni. Sekilo RM8. Sebiji ni 2 kilo lebih so jadi RM22. Pastu tambah lagi durian kampung sebijik lagi. Rindu nak makan durian kampung macam yg kami makan kat hulu langat masa shooting iklan Jacobs Jun lepas.





Bolehlah, cuma kurang lemak sikit.




Rezeki both Damias. Lepas makan durian dapat rambutan free 1 tangkai. Atuk yg jual durian tu geram tgk Ayyunie. Terus dibaginya rambutan tu yg baru sampai dalam van. Rezeki anak ibu tumpang makan kan..hihi

P/s: Memang dah musim durian kan sekarang ni.

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment