Monday, December 24, 2012

Back to back holiday

Saya dan keluarga masih di KL.. Insyallah petang ni akan balik JB.. Unpacking pastu packing semula utk cuti2 di Banglo Melaka A Famosa pula awal2 pagi esok pula..

Dan saya akan balik JB tanpa my princesses. Sebab ini merupakan satu latihan utk saya kuatkan semangat tinggalkan anak2 saya bersama mertua saya di KL. Sebab kurang 40 hari lagi saya dan suami akan terbang ke sana tanpa anak2. Harap2 saya kuat dgn situasi akan datang itu. So ujian tinggalkan anak2 3 hari 2 malam ni dapat menguji ketahanan saya sebagai seorang ibu sejati..




Seronoklah both Damias, kelmarin ke Genting Highlands bersama sepupu dan tok ma tok ayahnya.. Semalam mandi sampai lebam di Warisan rimba.. Pasni kemanalah pulak tu ya..

p/s: Jangan lepaskan peluang precious moments anda bersama anak2 anda!!!!



- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

Location:Persiaran Universiti,Bandar Baru Bangi,Malaysia

4 comments:

Gieyana said...

likeee ur footnotes...enjoy ur trip k Ayu..cfm penat but spending times togethe mmg awesome...:-)

ayunidati said...

seronoknya mereka berholiday

radziah AR said...

ayu nak menunaikan umrah ke?

Ezna Khalili said...

a'ah, ayu nak buat umrah ye?