Wednesday, July 7, 2010

Seksi!!!!! 18 tahun ke atas jer tau...

Selalunya pompuan memang tak lepas dikaitkan dengan seksi kan...
Tak kira lah macam mana pun penampilan pompuan tu...
Masing2 tetap ader gaya dan seksi masing2 kan..
Sapa kata pompuan pakai baju kurung tak seksi???
Tetap ader seksinya tau...unless kalau pakain kain yg nipis giler....memang wajib lah seksikan..

Sumber:

Agak2 pelakon bollywood kat atas ni seksi tak dengan hanya beralaskan kain yg tak seberapa tu??

Bagaimana pula dengan yang ni...
Sebelum tu tarik nafas dulu yer sebelum tgk pic seterusnya ni..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tarik nafas dalam2...
Hembus...
Buat sebanyak 15 kali ok..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ok are you ready????
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
Jeng Jeng Jeng

awek paling cun

Sumber: 

Huhhh...nak termuntah tau masa mula2 ibu tgk gambar ni..
Tak sempat nak tarik nafas cam korang pun..
Tak der ready2 pun...
Masa blogwalking...tetiba jumpa gambar ni...terus tersentap ..
Speechless...

Ader erk manusia cam ni rupanya...
Nak termuntah hijau + kuning rasanya...
Post a Comment