Thursday, July 15, 2010

Contest Posing Paling Cun



anjuran Ibu Dini
Tarikh tutup pada 15 julai tepat jam 12tgh mlm 
Nak tahu lebih lanjut klik sini ye :


Gambar yang menjadi pilihan hati ibu ialah:



Nama: Damia Aleesya Bt Khairuddin
D.O.B: 17/10/2007

Pada pendapat ibu, gambar ni betul2 menunjukkan yang Aleesya ader improvement bab2 posing ni..
Apa yang kita suruh buat, pasti tak teragak2 Aleesya akan posing
Motif posing kat atas??? Actually gaun tu adalah hadiah daripada menang contest jugak
Sampai jer hadiah tu, terus Aleesya cuba gaun tu...ibu apa lagi?? Snap2 lah kan...


Nama: Damia Ayyunie bt Khairuddin
D.O.B: 30/03/2009

Gambar kat atas ni diambil masa weols satu family gi Singapore Zoo..
Masa ni Ayyunie berusia 10 bulan
Bukan main suka lagi dia kalau kita main ciku cak ngan dia...
Actually yang main ciku cak tu adalah pengunjung zoo tu jugak.
Asyik betul Ayyunie ni layan pengunjung tu..
Suka sampai terover2 ....ekekekeke

Post a Comment