Thursday, August 15, 2013

Salam 8 Syawal daripada Warga CocoDamia


Salam 8 Syawal daripada team dan warga kerja CocoDamia. Masih belum terlambat utk kami ucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin" kepada semua muslimin dan muslimat terutamanya yang pernah menjadi pelanggan coklat IQ CocoDamia dan juga pelanggan-pelanggan setia CocoDamia yang tak jemu-jemu order dan order lagi CocoDamia.


Semalam kami kembali beroperasi. Semua pembelian yang telah dibank-in kan duitnya melalui maybank2U dan juga pembelian melalui paypal dari hari isnin hingga semalam telah kami poskan coklatnya bermula semalam.


Untuk pengetahuan semua, stok Pakej Helwa dah Sold Out. Walaupun Sold Out, namun banyak permintaan utk kami buat lagi dan lagi stok Pakej Helwa ni. Insyallah. Akan cuba kami pertimbangkan. Untuk Pakej Sultana pula, kami menawarkan promosi harga RM100 dengan 3 kotak beserta free postage. Berbaloi harganya dengan nilai Lubanah yang terdapat dalam Coklat IQ itu.


Untuk kesan yang lebih cepat serta menambahkan tenaga, bolehlah order Coklat IQ-CocoDamia pek kotak original yang mana didalamnya terdapat 10 bar yang beratnya 25g. Ini kerana setiap bar yang beratnya 25g, dapat menahan keupayaan lapar dan serta dapat menguatkan lagi ketajaman ingatan dengan Izin-Nya. Untuk sebarang testimoni, boleh ke fanpages: Coklat IQ.


Kami selaku pengasas CocoDamia, mengucapkan ribuan terima kasih tak terhingga kepada semua yang menyokong produk muslim dan sunnah ini. Terutamanya kepada para Stokis, Pengedar serta ejen-ejen CocoDamia yang sama-sama bekerja untuk mengembangkan lagi produk CocoDamia.

Semoga dengan sedikit kebaikan ini, ia dapat menambah nilai kepada orang yang terdekat dengan kita serta masyarakat sekeliling. Tiada apa yang mustahil dengan Izin Allah. Yang penting, doa, usaha, istiqamah dan tawakal. 

Selamat Hari Raya Aildilfitri,
Maaf Zahir dan Batin.

CocoDamia
~ bukan sekadar coklat biasa ~


:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::
Post a Comment