Monday, August 19, 2013

Bakar lemang dan masak rendang di Komtar


Balik jer dari Singapore, kelaparan.. Walhal sebelum tu dah singgah makan nugget dan kek kat Mc'D dan Mc'Cafe kat Singapore. Tapi dah tekak melayu tu, kena cari nasi jugak. Keluar Singapore, terus terjah Medan Selera Komtar utk cari nasi.

Tapi sebelum tu sempat lagi posing2 kat ruangan luar yang ada letak replika bakar lemang dan kuali masak rendang khas utk sesiapa yg nak bergambar.


Hihi, maka bermulalah aksi2 lakonan main masak2 kami..


Sukanya lah both Damias main masak2 kat sini. Hihi


Nasi goreng special Kak Nor..RM8.00.. 


Paling best sambal tu. Macam sambal ayam penyet pun ya. Nak sangat belajar buat sambal ayam penyet ni!!!

Both Damias makan nasi ayam. Ayah damia makan subway! Gambar non-ado sebab semua kelaparan dahhhhh..


Ayyunie punya!!! Last2 ibu juga yang kena habiskan..,:)





Post a Comment