Saturday, May 18, 2013

Menang contest "My Mom, My Hero"

Alhamdulillah, menang lagi contest yang berkaitan dengan mak!!! Tajuk contest "My Mom, My Hero".... Anjuran Dettol Malaysia dan Singapore...Ni betul2 send and forget jer. Sebab rata2 peserta tulis karangan dalam BI. Saya dan hanya beberapa peserta sahaja tulis dalam BM. Masa tu redha, kalau disqualified pun tak pa lah. Anggap sahaja tak ada rezeki.

Lepas tu 1 of my comper friend pm tanya boleh ke tulis dalam BM, saya cakap tak tahu cuba je. Then dia pula tolong tanyaka  pada Dettol samada boleh tak tulis dalam BM karangan tu. Sekali Dettol reply boleh. Alhamdulillah, memang dah tertulis rezeki saya menang bersama pemenang2 yang lain.

Karangan dia suruh kita tulis mengapa kita rasa ibu kita adalah hero kita..:)



  
Ni pemenang Grand Prize contest ni. Ceritanya telah selamat dijadikan filem pendek. Terimgat pula tahun lepas, cerita mak dijadikan iklan dengan kerjasama Jacobs..

Btw ada juga grand prize winner dari Singapore. Cerita yang menang pun difilemkan jadi filem pendek.


Hadiah pemenang Grand Prize...


Saya menang Conso jer. Tapi happy sebab ramai peserta yang join. So menang dalam 10 pemenang conso pun buatkan saya betul2 bersyukur. Alhamdulillah, rezeki Mak masih bersama saya..

Ya Allah, Engkau panjangkan lah usia ibuku agar aku masih dapat berbakti dan mendapat doa keberkatan daripada ibuku, Hajah Hapsah Bt Dollah... Aminn

1 comment:

Mama Zharfan said...

congrats :)
touching doa tu...amiin...for ur mom and my mom too..