Thursday, May 23, 2013

Hadiah-hadiah contest yang sampai minggu lepas...

Dipendekkan cerita..
Berikut adalah hadiah2 yang saya dapat dari hobi join contest yang sampai minggu lepas..
Walaupun nilainya tidaklah besar mana, namun kepuasan tetap ada..


Hadiah dari Berjaya Times Square Hotel..
Ada banyak booklet tentang promosi di Berjaya Times Square..
Bolehlah survey2 harga kot2 nak makan buffet Ramadan di sini nanti..
Saya menang dari Contest "My Mother, My Idol"..
3 pemenang sahaja yang dipilih berdasarkan gambar dan slogan..


Alhamdulillah, menang voucher Hi-Tea Weekends utk 2 person dan juga Spa package utk 1 person..
Sangat pantas tau hadiah dari Berjaya Times Square ni..
Jumaat umum pemenang, Isnin pos, Selasa dah sampai ke tangan saya..
Terima kasih Berjaya Times Square..:)


Minggu lepas juga saya dapat hamper dari P&G..
Btw kena collect sendiri di Damansara..
Tak ada perkhidmatan courier kepada pemenang..
Nasib baiklah ada seoarang adik Comper ni yang sudi tolong collectkan utk saya dan kemudian pos kan kepada saya..Terima kasih Dyatt..Nanti next time boleh tolong akak lagi collect hadiah ya...:)
Yang ni saya menang Millions Smile Contest


Ni antara hadiah2 yang saya dapat..
Banyak pulak dapat Satin Floss tu..
Dah lah saya tak pandai guna..hihi..


Ok, mari saya bercerita kisah voucher 2D1N dari Dumex Dugro..
Saya dapat voucher ni dah lama..
Dalam Bulan 4 haritu..
Lepas dapat tu terus saya contact person incharge utk book Resort dan confirmkan tarikhnya..
Hurmm, bukan senang juga ya nak book..
Kena hantar salinan passport lah, salinan IC lah, surat rasmilah dan yang penting hantar Original Voucher kepada Pihak Travel utk sahkan redeem kita tu..
Sudahnya???? Dah dekat sebulan saya buat salinan semua...cuma tak sempat nak buat surat jer lagi..
Dan akhirnya sampai sekarang tak hantar2 lagi kepada Pihak Travel..
Kalau tak cuti ni dah boleh bawak both Damias pergi cuti2 USS dah...


Dan yang bestnya juga, saya menang contest Mister Potato..
Opsss, saya jadi proxy org...means saya pinjamkan nama saya pada comper tersebut..
Sebab dia tau saya tak join contest ni, so dia minta saya jadi proxynya..
Alhamdulillah, dah masuk pun duit dari Mister Potato ni 2 hari lepas...
Terima kasih Yumie..
Nanti boleh jadi proxy lagi..
Nak harapkan saya betul2 join contest cam dulu2..huhu..masa sangatlah mencemburui saya..

Tapi apa2 pun Aturan Allah dah sangat cantik..
Setiap yang berlaku ada hikmah dan sebabnya..
Betull....tak percaya?? Cer cuba muhasabah diri..
Sure anda jumpa jawapanya..:)

1 comment:

nad said...

Tahniah kak :)