Sunday, May 5, 2013

Dapat goodies dari masjid!!!

5.5.2013....
Tarikh yang dinanti2 oleh semua rakyat Malaysia yang layak mengundi..
Pelbagai spekulasi yang timbul dengan no 5.5 ni..
Ada yang kata sempena 55 tahun memerintah..
Ada yang kata hasil tambah No R(18). A(1).H(8).M(13).A(1).N(14) =55..
Ada yang kata sempena surah Ar-Rahman adalah surah ke 55..
Dan macam2 lagilah spekulasi yang timbul dengan angka 55 ni..
Dan pastinya sumber dari Facebook. Kalau dulu2 masa PRU FB tak berapa nak meluas penggunaanya. Tapi sekarang sekelip mata sahaja pelbagai info yang sahih dan kurang pasti tersebar dengan meluasnya kan..

Gambar kat bawah adalah goodies ayah damia bawa balik dari masjid lepas solat jumaat yang lepas.. Wah dapat buku, DVD, flyers dan yang pasti dari BN pun ada, dari PKR pun ada.

Tak kira apa jua yang anda pangkah, sama2 lah kita berdoa agar pihak yang menang nanti akan memerintah Malaysia dengan amanah, adil dan penuh dengan kebaikan rakyat.

P/s: Selamat mengundi semua!!!! Maaf ayah damia tak dapat balik kelantan untuk mengundi. Nampaknya akan datang kena tukar alamat mengundi lah senang!!!


Post a Comment