Wednesday, May 22, 2013

Minggu pakai shawl free..:)

Mana tak freenya..
Shawl anak murid bagi..
Sempena Hari Guru tahun ni..


Jumaat lepas saya pakai shawl dari kain viscose ni.. Ya Ampun.. Sejuk bangat kain ni.. Sangat selesa.. Ok aksi Gwiyomi utk anak murid saya, Rose.


Ni semalam saya pakai shawl Pashmina dari anak murid saya, Farahin.. Anak murid yang diajar sejak darjah 5 lagi.. Saya siap bawa gi meeting lagi semalam kat MyIPO..

P/s: saya sekarang pakai shawl simple2 jer.. Nampak muda kata mereka.. Ok otw nak gi Tampoi.. Ada appointment pasal business..

3 comments:

firdausi said...

serius saya katakan bila kak ayu duk apkai tudung ni >> http://ibuayahdamia.blogspot.com/2013/05/masih-dalam-mood-hari-guru.html.. tak jumpa nak cari kayu yang mana satu.. dah mcm student.. muderrrrrrrrr

Affieza said...

Ha'ah mmg nmpk muda pun...hihi

Karya Mahirah said...

Cantik... rasanya fyna here oun lebih kurang je corak mcm awk terima.. bestnya...