Tuesday, May 14, 2013

Majlis Kesyukuran dan bacaan Yaasin || Testimoni pelajar2 tentang Coklat IQ CocoDamia


Alhamdulillah, hari jumaat lepas, Pusat Bahasa Pelangi mengadakan majlis bacaan Yaasin dan majlis kesyukuran bersama2 dengan pelajar2 SPM dan PMR. 

Majlis ni diadakan sempena bersyukur dengan testimoni pelajar yang memberansangkan setelah mencuba Coklat IQ CocoDamia yang mana banyak peningkatan pelajar terbabit dalam pelajaran dan juga sempena peperiksaan pertengahan tahun. Kita hanya merancang dan semuanya dengan Izin Allah. 

Biar gambar menceritakannya.




Bacaan Yaaasin ramai-ramai. 


Solat maghrib berjemaah.


Alhamdulillah.. Sujud Syukur..


Jamua ringan diadakan utk para pelajar dan staffs.


Wajah2 yg bakal menduduki SPM tahun ni.. Semoga kamu semua dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti. Janji jangan malas!!!


Antara testimoni para pelajar kami setelah mencuba 1 kotak Coklat IQ CocoDamia. Alhamdulillah dengan IzinNya.


Ni lagi lah student saya di Taman Teratai. Asyik mengantuk jer dalam kelas. Kini dah kurang mengantuk katanya. Alhamdulillah dengan IzinNya.


Dan semestinya si kecil inilah yang sentiasa menjadi testimoni saya. Banyak perubahan yang membawa kebaikan kepadanya telah berlaku sejak akhir-akhir ni. Alhamdulillah, syukur. 

Semoga kebaikan dan keberkesanan Coklat IQ memberi kebaikan kepada pemakannya. Sama2 lah kita mengambil makanan sunnah agar lebih barakah. Tukar jajan kepada Coklat IQ!!! 

P/s: Keberkesanan bukan sahaja dari segi minda atau kecergasan, malah pelbagai testimoni lagi yg kami terima mengikut kondisi dan cara istiqamah pemakan Coklat IQ ni. Yang baik kita sebar-sebarkan. Insyallah..

No comments: