Wednesday, May 1, 2013

BN bukan kerajaan || Selamat Hari Pekerja semua

Owhh...saya selalu ingatkan BN adalah kerajaan.. So saya terfikir kalau PKR yang menang nanti, maksudnya polisi kerajaan juga akan berubah ie dah tak ada organisasi kerajaan lagi seperti sekarang, sekolah kerajaan sekarang akan berubah2 polisinya, mungkin hari jumaat dan sabtu diisytihatkan hujung minggu bukan lagi ahad dan macam2 lagi lah yang saya terfikir. Terfikir ya dan bukan berfikir... Hihi

Tapi pagi tadi tetiba saya terbaca kat feeds yang keluar di wall saya berkenaan BN bukan kerajaan. Jadi sedikit banyak membuka minda saya jua. Maklumlah saya tak berapa ambil tahu sangat berkenaan hal2 macam ni. Yang saya fikir, janji Malaysia aman damai dan kerajaan bertindak sepatutnya. Jadi lepas ni memang kena ambil tahu jugaklah kan demi anak bangsa serta masa depan anak dn cucu cicit sendiri..:)

Jom baca utk luaskan minda kita!!!

P/s: Selamat Hari Pekerja semua kepada yang bergelar pekerja. Surirumah juga yang tak habis2 kerjanya kan..:))