Saturday, May 11, 2013

Menang Contest "My Mom, My Idol"

So Long No Win..
Macam mana nak win, kalau masuk pun idokkkkk.. Ya tak???
Tahun ni memang tahun yang kurang memberangsangkan join contest..
Sebab sibuk kan..
Sebelum2 ni sibuk jugak, tapi sibuk dengan produk baru ni lain macam sibuk nya...
Banyak ketinggalan join contest.. Kadang2 hati dah kepingin sangattt nak join contest tu, contest ni.. Tapi last2 due date lah pulak tunggu nak cari masa tu..

Btw saya rindu nak berphotoshoot dan join contest yang saya minat.. Nama pun hobi kan...

Tq to one of my comper friend yang susah payah carikan link contest bergambar utk saya. Tq Ct Mariam!!! Kalau nak harapkan saya cari sendiri, jangan haraplah kan. Banyak pula masa saya nak cari satu2 link contest bergambar kan..:))

Eh banyak pula bebel kat diri sendiri ni. Ok saya join contest ni last minute. Sehari nak tutup baru tahu pasal contest ni. Alhamdulillah, kalau dah tertulis rezeki utk kita, siapa tak suka kan!!!

Tq to Berjaya Time Square sebab pilih gambar dan caption saya utk menang. Terharu rasanya. Dengan keadaan saya yang sibuk ni, kemenangan massage dan Hi-Tea di Berjaya Time Square memang sangat berbaloi!!!

Jom tgk bukti kemenangan saya!!!

P/s: Semoga lepas ni rezeki saya dan suami serta zuriat-Zuriat saya makin melimpah ruah.. Aminnn









1 comment:

Atie said...

Tahniah K.Ayu:)