Wednesday, May 15, 2013

Hari ibu dapat apa???



Dapat ucapan dari suami via whatapps..
Dan juga ciuman "selamat hari ibu" di pagi hari 12/5 masa kami stay di hotel haritu..
Opsss sebelum2 tu dapat ciuman juga, tapi tak ada pun cakap "happy mother's day'.. Hihi


Dapat ni dari Aleesya dan Ayyunie..
Aleesya cakap tak sempat nak warnakan habis... Dan juga Allah kurniakan anak2 yang tak banyak kerenah utk saya sepanjang saya jadi ibu..Terima Kasih Ya Allah..


Kebetulan hari ibu lepas kami bawa anak2 bercuti. Kebetulan sahaja ya, tak celebrated pun. Tapi tak salahkan menzahirkan kasih sayang ibu  dengan ucapan..:)

Saya sebagai ibu akan cuba menjadi insan yang terbaik utk anak2 dan isteri mithali di suami saya. Dan juga khalifah yang taat kepada Allah. Insyallah... 

P/s: Suami saya memang putih melepak dari saya. Kata ada darah cina yg mengalir kan.. Hihi

No comments: