Tuesday, May 21, 2013

Masih dalam mood "HARI GURU"

Jumaat malam lepas, ex-studentS f5 2012 datang buat kejutan utk sambut "Hari Guru" di Pusat Bahasa Pelangi Taman Universiti. Wahhhhhhh terharu cikgu tau!!! Walaupun masing-masing sibuk, tapi tetap luangkan masa utk menyambut bersama cikgu.


Lama dah tak berkumpul macam ni, sekali sekala berkumpul, gamat dibuatnya. Kebetulan Jumaat lepas keputusan UPU keluar, ada yang dapat sambung belajar diploma. So, sempatlah En Khai aka ayah damia bagi sesi kaunseling kerjaya kepada mereka. 
Ada org komen kat FB, saya pun dah macam student jugak dalam gambar ni. Hihi may be sebab saya pakai shawl yang baru diberi oleh anak murid saya sempena Hari Guru tak...:)
Cer tgk tu diaorg buli ayah damia. Hahaha, kalau dah berkumpul, memang best main buli2 kan...:)
Kalau nak tahu, gambar ni Aleesya yang snap2 tau...good job my girl!!!


Adoiii, gaya gwiyomi pulak..


Selalu time belajar En Khai yang belanja Dominos Pizza..
Sekarang, terbalik sudaaaa..
Pelajar2 pulak yang belanja cikgu...:)
Tq uolssss..


Huaaaaa, kakak Iylia dah nak sambung Matrik Jumaat ni dah..
Sob sob sob!!!
Semoga kamu sentisa mengingati kami di PBP..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Petang jumaat pun budak2 form 3 buat suprised sambut "Hari Guru"..
Masa ni saya tak ada sebab ada kelas di Centre lagi satu..
So, saya cilok dari FB students saya..


Wahhh, En khai dapat kek Angry Bird..
Ada maksud tersiratkah??


Hadiah2 dari para pelajar saya..
Terima kasih, terima kasih..


Hadiah yang mengamit memori seribu kenangan!!
Alaaaaa, bila nak buat Bachelor Party lagi ni???
Terima kasih sekali lagi kepada para pelajar saya atas pemberian yang sangat berharga ni..
Yang best tu siap dapat tie UTM, buku UTM, pen-pen UTM, cover buku UTM..
Hahah, dah macam staf UTM pulak rasanya..
TQ Mummy Zalifah dan ibu bapa lain yan turut memberi hadiah kepada saya dan Cg Khai..
Alhamdulillah, rezeki daripadaNYA dalam macam2 bentuk kan...:)


Pengetua paling sporting!!!! Wink!!!

2 comments:

wawa syaida said...

kak ayu sesuai pakai shawl..nampak +++muda :)

Mama Zharfan said...

pizza tu buat me lapar hehhe