Tuesday, May 14, 2013

Tema Birthday Party "kebaya"

Wahhh, jarang-jarang kita dengar tema birthday party kanak-kanak "kebaya" kan. Sure cute mute nanti kanak2 yang datang birthday party tu berkebaya semuanya. Dapat bayangkan ada yang bersanggul, ada yang bercucuk bunga di rambut, ada yang berkasut tumit tinggi dan ada yang bermake up bagai. Mesti comel kan birthday party tu.

Terima kasih diucapkan kepada Puan Azlina kerana sudi shopping 3 helai kebaya utk anak-anaknya dan 1 set blouse diamond utk anak saudaranya. Ya Allah, walaupun baru pertama kali kenal kat galeri kebaya, tapi rombongan puan Azlina ni tersangatlah meriah. Sporting semuanya dari peringkat nenek hingga ke cucu.

Hampir 1 jam memilih kebaya dan berborak2. Kemudian family Puan Azlina ni mengikut saya pula ke Office CocoDamia utk mencuba dan merasa Coklat IQ yang disebut2 sekarang. Maka family Puan Azlina pun follow lah kereta saya. Kebetulan sampai kat office, pekerja Cocodamia semua tengah sibuk buat packaging Coklat IQ. Jadi dapatlah mereka merasa tester dengan meriah sekali. Siap minta bawak balik tester yang ada. Boleh jer makcik, saya tak kisah. Alhamdulillah, Puan Suzana membeli 5 kotak Coklat IQ - Cocodamia utk anak2 dan anak saudaranya.

Kadang2 business ni indah. Dari tak kenal langsung terus boleh jadi kawan baik. Dari tak tahu siapa customer kita awalnya terus boleh acapkali jumpa kan. Dan yang best, dari nak beli kebaya pada  mulanya terus terbeli Coklat IQ Cocodamia. Btw tiada paksaan utk membeli semuanya. Dan percayalah andai kata anda ada niat nak beli pda awalnya, itu adalah lintasan rabbani. Maka kena cepat2 beli... Hihi..


Ceria semuanya kan!!!


Saya sayang semua customer saya!!!!
Alhamdulillah..

No comments: