Monday, May 6, 2013

Menang jangan riak, kalah jangan berduka..

Adat bertanding, pasti ada kalah dan menang.
Dan yang masuk bertanding, pasti nak menang semenangnya.
Tapi setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.
Tahniah pada BN yang menerajui negara utk 5 tahun lagi.
Dan PKR, anda pun tak kalah, cuma belum menang jer lagi utk PRU 13.

Apa2 pun semalam memang hot hot hot kan sebelum hujan tiba. Kebetulan pula dalam peti ais ada stok ais krim yang tak sempat makan lagi walaupun dah seminggu beli.

Ais krim kegemaran saya warna biru. Ais krim kegemaran suami saya warna hijau. Tapi nampaknya anak2 pun suka warna hijau jugak ni. Kebetulan!!! Serius ini kebetulan!!!!

:))



Post a Comment