Friday, May 10, 2013

Sekali rasa pasti ada yang berminat nak jadi stokis dan dealer Coklat IQ-CocoDamia


Terima kasih Ya Allah!!!
Stokis dan Dealer makin bertambah dari sehari ke sehari.
Yang dah jadi stokis dan dealer pun makin restock dari hari ke hari.
Pendek kata tak sempat nak simpan stok lah sebab sekejap sahaja Coklat IQ-CocoDamia akan dibeli.

Tu baru cerita dealer dan stokis..
Yang beli online sampai ke Negara Brunei pun tak mampu nak reply pm satu persatu..
Al-maklum lah, pabila Fenomena Coklat IQ melanda..
Pasti tak menang kaki dan tangan dibuatnya..


Alhamdulillah..
Pagi tadi dah dapat stokis di Bangi.
Sebelum ni ada juga yang berminat nak jadi stokis di Bangi..
Tapi fast actionnya lambat..
So sapa cepat dia dapat jadi dealer dan stokis dahulu..
Kepada yang duduk area bangi, kajang dan kawasan sekitar, bolehlah hubungi Zetty Zainal ya..
One of my blogger friend ni..
Details, boleh tgk entry kat bawah!!!



Ni lagi dasyat!!!
Betul2 Fenomena Coklat IQ di kawasan Menumbok Sabah..
Bayangkan hari isni pos berdozen2 kat Sabah, hari rabu sampai, then hari khamis tinggal 2 kotak sahaja lagi...
Ya Allah..terharunya saya!!!
Syukur atas rezeki daripadaMU..
Ni alhamdulillah, Dealer dari sabah ni akan restock lagi..


Ni dealer dari JB..
Dia berurusan dengan stokis Skudai..
Ya Allah, katanya macam tak percaya bahawa sekejap je Coklat IQ yang dia ambil 2 dozen laku..
Alhamdulillah...
Sama2 lah kita pakat2 bantu sesama Islam..
Dan memang niat saya buat produk ni adalah nak menyebarkan kebaikan makanan sunnah serta berkongsi keberkesanan "lubanah".


Dan jujurnya, yang menjadi stokis dan dealer Coklat IQ-CocoDamia adalah bermula sebagai pelanggan kami dahulu. Mereka beli 1 kotak utk mencuba, rasa kesedapannya, dan nikmati keberkesanannya!!!
Dan Insyallah, lepas bebehari kemudian, pasti mereka berminat utk menjadi Stokis atau dealer.

Dan rutin saya???
Hurmmmm pastilah bertambah2 tak cukup masa ya tak..
Pagi2 tadi reply segala bagai pm/whatapps/email dan sms..
Lepastu uruskan anak2 pergi sekolah..
Then ada kelas foreigner pula..
At the same time entertaint customer yang datang walk in beli Coklat IQ..
Jam 2 pergi tgk production CocoDamia di Bengkel pula..
Lepas tu ni dah nak gerak gi Kebaya Zarina Ayu Collections pula sebab ada org nak beli borong..
Then maghrib nanti ada majlis Kenduri Kesyukuran dan bacaan Yaasin di Centre saya..
Lepas tu bergegas pula ke Centre saya lagi satu di Taman Teratai..

Ya Allah, andai benar inilah RezekiMu kepada aku dan suamiku serta zuriat2ku..
Aku terima dengan Redhanya walaupun kadang2 badan teramat penat dan masa tak cukup..
Insyallah, lepas ni saya akan uruskan masa sebaik2 mungkin..

p/s: Next week anak2 exam...so esok dan lusa wajib saya dan ayah damia bercuti utk bersama anak2 pula.

Yang nak jadi stokis dan dealer, dialu-alukan ya..
Email: cocodamia@yahoo.com

No comments: