Monday, May 20, 2013

COD boleh, WALK IN pun boleh untuk customer COCODAMIA!

Terima kasih tak terhingga kepada semua customer-customer Coklat IQ-CocoDamia samada yang beli online, yang walk in dan buat julung kalinya sabtu lepas saya COD sendiri Coklat IQ kepada customer2 saya. Kebetulan saya ada kerja di Bandar, on the way balik singgah kat tempat yang diset oleh customer2 saya. Kebetulan ada 10 kotak CocoDamia dalam kereta, tu yang hantar terus..


Tq kak Ina, delivered 5 kotak Coklat IQ at Sek Teknik Johor.
Kebetulan dia jengok2 anaknya di Asrama.
Usahawanita juga ni, sentisa sibuk ke sana sini..:
Tq kak Ina dan suami atas perkongsian tips business tempohari walaupun berborak di tepi jalan sahaja..:)


Lepas tu bergegas pula ke Kempas utk delivered to Wanie..
Btw ni first time saya jumpa Wanie..kenal melalui FB jer pun..
Tapi kerana Coklat IQ, akhirnya kami bersua muka juga..


Lepas tu, cepat2 ke Mc'D Bukit Indah pula..
Jumpa Aida..Ni pun first time saya jumpa dia..
Saya kenal dia sebab dia comper dan rajin join contest..
Tq Aida, kalau tak kerana coklat IQ memang tak bersua muka lah kita kan..:)


Dan rezeki pagi ni, ex-students saya yang belajar Diploma di Melaka datang utk beli Coklat IQ..
Dah lama tak jumpa, almost 4 years kot..keep in touch dalam Instagram dan FB je.
Tq Nabil sebab sudi datang beli Coklat IQ dan jengok2 cikgu..
Kebetulan masa dia datang, production packaging sedang berjalan.
Siap minta kerja lagi tgk saya yang kelam kabut utk siapkan stok dan postage ke KL, kelantan, Perak, Selangor, Kedah dan Brunei sebelum jam 2 petang ni. 


p/s: Harini both Damias tak pergi school sebab tadika dia cuti peristiwa yang lawatan ke Zoo Johor semalam..So nak tak nak, kul 8 pagi dah ikut ibu pergi sarapan, lepas tu tgk pemprosesan coklat dan seterusnya packaging production.. Insyallah...ini semua utk Allah dan kamu berdua wahai anak-anakku!

No comments: