Tuesday, May 7, 2013

Pengubat kepenatan || Kata 5 tahun kontrak kan

Sungguh saya penat harini.. Dari pagi uruskan pengeposan Coklat IQ -Cocodamia, lepas tu reply pm dan email prospek nak jadi dealer dan stokis, pastu kumpul2 testimoni utk masukkan dalam Fan Page: Coklat IQ, then jam 12 tengahari ada kelas dengan my foreigner students.. Lepas tu gi rumah stokis Skudai hantar stok lagi.. Walhal semalam baru hantar berdozen2 stok... Sekali punyalah kencang dealer2 bawah stokis Skudai ni buat sale.. Baru sehari hantar stok, harini hantar lagi. Itulah rutin saya sebelum saya masuk mengajar petang dan malam nanti pula. Tapi saya bersyukur dan happy dengan takdir yang telah tertulis utk saya ni.

Then masa tgh lunch (jam 3 lebih baru lunch), buka FB, nampak ada org mention nama saya dalam newsfeed.. Sekali tgk wahhhh gambar saya ngan Aleesya dekat wall Dutch Lady.. Ater sign kontrak 5 tahun kan.. So setiap gambar dan cerita saya bersama Dutch Lady anytime diaorg boleh publish tanpa pengetahuan saya. Rezeki juga tu dengan Dutch Lady..

Apa2 pun happy tgk gambar ni. Setiap kepenatan akan hilang pabila melihat anak2 happy dan suami tersenyum tatkala dihadapan kita. So gambar ni macam membuatkan saya happy dan realese tension.. Hihi..

P/s: Taip entry blog dalam kereta tepi playground kat sebuah taman.. Dah lah hujan lebat kat luar pulak tu...Haha, tak buat entry kat blog macam tak cukup perasa kehidupan...:))

2 comments:

Mama Zharfan said...

besh and lumayan kontrak tu ;)

Nur-nba said...

Suka tengok gambar ni..