Tuesday, August 14, 2012

Tahun ni tak tukar duit pun kerana....

.... Saya guna duit hasil kedai runcit kat office ni jer..




Selama ni duit kecik saya selalu kena tukar dengan Restoran kat bawah office ni.. Hari2 datang tukar tau.. Tapi sejak2 dah tutup restoran tu, berlambak2 pulak duit kecik singgit2 dan duit syiling ni..tu semua total RM600 budget duit raya tahun ni.. Duit baru2 dan nilai besar sikit bagi kat anak2 buah dan saudara terdekat.. Yang lain2 tu semestinya utk budak2 yang datang beraya kat kampung atau kat JB ni kan.. Jimat masa tak yah beratur lama2 tukar duit..




Dah selamat kerani saya masukkan duit semua tu dalam sampul ikut nilai wang.. Kalau dah time bizi2 cam ni.. Nak masukkan duit raya dalam sampul pun tak sempat.. Ni bila org tolong buat, siap gam bagai lagi sampul duit raya tu.. Hehe.. Tq Ain....

P/s: Berapa pula budget duit raya anda tahun ni?? Dah masuk sampul lum??

P/s: Sapa nak tukar duit lagi dengan saya?? Saya ada banyak ikat lagi duit singgit2 ni...


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone
Post a Comment