Monday, August 13, 2012

Iftar di Heaven Steambot, memang HEAVEN bersama mereka!!!

 Siapa mereka??
Merekalah peminat saya!!! Sekaligus adalah students saya juga..:)

Actually ni idea daripada pelajar2 form 5 lah..
Kami sebagai guru hanya merealisasikan impain mereka jer...hehe.
Suka betul mereka yer mereka dapat makan ramai2 cam ni..
Selalu makan kat restoran depan tu jer..pastu tak leh pakai vouge2.
So kalini lain sikit sebab masing2 melaram habis..

Kami jer tak melaram sebab dari pagi ke hulu hilir..
Mula2 kat galeri kebaya, pastu hantar Aleesya ke kelas music, pastu ke Giant pulak..
So pakai jer lah apa yang dipakai sejak pagi tadi..
Walhal yo yo or jer cakap kat students kena pakai baju TEMA RAYA...hehe


Tempah 20 pax, tapi yang datang 22 pax...nasib baik ada lagi kerusi...:)
Dah lah salah eja nama ayah damia tu...


Aleesya...


Bergambar ramai2 dengan pelajar perempuan dulu..masa ni ada lagi yang tak sampai..


Lelaki pun nak posing jugak kan...


Makanan pun sgt heaven...macam2 ada...tak larat nak makan semua..
Ni bahagian Ice cream..ada 8 perasa semua..
pilih pilih..


Kat sini bahagian topping ice cream dan dessert2 lain..


Tak larat nak makan semua ni weiii..
Tgk jer yang mampu..


Kat bahagian lagi satu pun larat tgk jer..banyak giler balls nya ni..


Ni bahagian nasi goreng, meehoon goreng, mee goreng dan nasi putih..


Lauk pauk basah...sesuai utk di grill...


Macam2 ada...memang tak larat juga nak makan semua ni..
Amik yang perlu jer..


Aneka sos..


Bahagian mee/ meehoon kering..


Waaaa...padat2 dengan geng2 kami jer..


Masa utk standby berbuka..
(Ehem..saya tak puasa pun ...:()


Aleesya sepesen ngan ibu..
Kalau steambot suka makan seafood dan lauk basah jer..
Grill Grill!!


Aleesya duduk sebelah ibu, so amik gambar ngan Aleesya jer lah..
Ayyunie duduk sebelah ayah kan..


Fuhhh!!! Marbelessss..


Tadah tangan dah nak berbuka ni..


Dan weols pun makan sampai kenyang...
Lepas makan, rehat jap pi solat..
Then sambung lagi makan dan makan sampai kul 9 malam hokey...haha..
Actually ada jer yang makan lebih lama dari kami hokeyy..


Anugerah pelajar lelaki utk siapa yang paling ikut TEMA RAYA..


Semestinya kebaya menjadi pilihan saya sebagai pemenang utk kategori perempuan..
Hehehe...rata2 pun dah agak yang dia ni akan menang...

Apa2 pun memang best lah pabila bersantai ngan pelajar2 ni semua..
Cikgu2 pun terpaksa jadi budak2 gak ni..
Memang sangat happening..
Insyallah hujung tahun kita buat lagi yer uolss!!!!!


p/s: Tiada jurang antara saya dan pelajar2 saya...as long mereka masih menghormati saya dan mendengar nasihat saya, itu pun cukup bermakna, kerana secara tak langsung dari situ, saya akan serapkan nilai2 motivasi kepada diri mereka..

p/s: Nak handle students ni tak sama yer..dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, pelajar dewasa dan pelajar korporat...saya lemah bab handle pelajar tadika ni...sebab tu saya pun upah cikgu tuisyen semata2 mengajar aleesya dan ayyunie dalam bilik berasingan...hehe...uols agak2 suka handle yang cam mana??



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 

7 comments:

Cho Zila said...

ajernyer heaven.. sedapnyer tapi bulan puasa macam tak larat ngan steambotni...

Errah Najwa said...

sedapnya..area mana ni?

Merlyn said...

entry ni punya fasal dah siap booking dah utk bukak puasa mlm ni.. hehehhehhe.. ni tgh plan nak makan mlm nanti :))

Errah Najwa said...

bkn org jb tapi stdy sana kat utm..hehe..selalu jadi silent reader kat blog ni..suka crita jalan2 akak

Nur-nba said...

Ayu, yang dapat award tu anak murid akak.. :)

mamaRIFQY said...

lain sket muke aleesya..nampak sgt matang!!

~azillakhalison~ said...

KAT M,ANE YER KAK STEAMBOAT NI?AREA TMN U KE?