Wednesday, August 8, 2012

Berniagalah secara ikhlas






Sesungguhnya ada keberkatan di sebalik keikhlasan kita berniaga. Pelanggan adalah peneraju sesebuah perniagaan, tiada pelanggan tiadalah jualan..

Alhamdulillah.. Senang hati tgk inbox, sms dan whatapps dari pelanggan2 yang berpuas hati dengan services kita..Terima kasih kepada pembeli2 kebaya ZARINA AYU COLLECTIONS yang banyak memberi sokongan!!!

P/s: Harini kecoh kat FB pasal isu ZALORA penipu.. Ntahlah.. Maybe saya dan suami bernasib baik sebab dah 4 kali beli via ZALORA, tapi services cekap dan pantas dengan menggunakan GEDEX.. Kadang2 benda2 yang tak baik ni mudah jer tersebar dan shared, walhal berapa ramai yang post benda yang baik?? Wallahualam..




- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

4 comments:

Merlyn said...

zalora ni tgk item kot kalau nak beli. i pun nak try beli baju kurung sepasang ni. rasanya kalau beli baju kurung tak ada masalah sebab local product.

Ezna Khalili said...

org selalu nampak keburukan ajer. Kalau buat baik sekalipun x nampak...ermm.....penipu? pulak dah...

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

ikut nasib kot, ada kawan kat opis beli tip top cepat je dapat, tapi ada gak kenalan rapat blogger yang tak dapat2 dah order sikit punyer lama, maybe deme tak cukup staff atau barang tak de stok...kita kena berhati2 n kena jadi pembeli yang bijak...kalo lambat inform pembeli jgn biarkan pembeli tertunggu2...kita pun peniaga gak..

♥nyeto89♥ said...

saya pn baru ingat nk beli sepasang flats. tp tup2 ada org komen pasal zalora tipu la apa la. kekadang org yg suka ckp2 je ni bukan penah kena tp dok denga org lain ckp je kan..ntah la..