Tuesday, August 14, 2012

Iftar bersama staffs, tapi dah macam pergi kenduri 3 pengantin suasananya..

Ahad lepas sempat berbuka bersama staffs.. Bayangkan hujung minggu bulan Ramadan berturut turut ke KL, nasib baik hujung minggu lepas masih ada masa nak berbuka bersama staffs. Tu pun sepatutnya kena naik KL lagi utk tgk sampel projek terbaru saya. Tapi saya postponed lepas raya lah..bagi chance berbuka utk staffs office saya.



Pilihan tempat kalini adalah JB Katering. Dulu pergi yang kat Taman Merdeka tu, ni dah pindah kat tempat yg besarr lagi. Besar2 pun padat juga orgnya. Mula2 sampai dah nampak ada org tengah bakar kambing golek ni. 2 ekor lagi tu!! Ni kat section B... Semua sekali ada 4 section yang berbeza2 makanannya..




Ni org beratur nak amik makanan. Serius cakap, rupa makanan dah tak nampak, yang nampak rupa manusia yang ramai tgh beratur amik makanan.




Phewww, tak lah sanggup berebut2 amik makanan. Kami biarkan dulu org amik makanan, dah azan baru kami amik
Makanan, tapi makanan pula ada yang tak refiil pulak.. Haishh.. Makan jer lah apa yang ada..




Beratur nak amik air ni weiii.. Sabo jer lah... Tu section D, bahagian air, roti jala, rojak ayam, sotong dan udang.. Serius tak merasa pun semua tu..



Ni ler saya bersama dgn staffs. Ada tu siap sesat sebab GPS bagi alamay kat Taman Merdeka tu.. Haha nasib baik sempat berbuka..penuh meja.. Oh yer kat sini tak ada meja panjang.. Semua meja bulat2.. Nak makan ramai2 pun kurang selesa ..



Tgk tu, walaupun dah berbuka tetap ramai yang beratur nak amik kambing golek tu.. Nasib baik utk saya dan family Ain kerani saya amikkan.. Haha malas nak beratur rupanya.. Walhal saya tak puasa pun.. Tq sekali lagi Ain.. Sanggup susah payah beratur..




Nak tahu tak apa makanan first2 sekali saya amik?? Petai, pucuk pegaga, nangka celur dan juga ulaman lain bersama sambal belacan, cencalok dan sambal ikan bilis.. Memang marbelesss.. Yang lain2 saya tak pandang dah..




Penuh meja weiii.. Dah lah tak ada org kutip pinggan, nasib baik staffs majoriti pompuan, pandai2 lah susun hehe..

Apa2 pun makanan kat sini memang banyak pilihan.. Cuma rasa ada yang biasa2 ada yang super marbelesss... Paling suka kat section dessert dan kuih muih..

Harga per pax RM 28, kanak2 berapa yer.. Lupa pulak nak tgk sebab both DAMIAS tak kena bayar pun..

Surau disediakan tapi telekung kena bawa sendiri yer.. Better solat dulu baru makan sebab surau kecik jer tapi manusia ya ampunnnn penuh betul..

So apa lagi?? Try lah berbuka di JB katering pula.. Semalam saya buat entry berbuka di Heaven Steambot, dah ada yang terpengaruh terus berbuka kat situ... Hehe you know who you are!!! Pengaruh blog memang kuat..


- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

3 comments:

Chekgu Azrine said...

ramai erk..sebab rm28 kot..puas makan..kalau saya nak jugak merasa..hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sebab rm28 tue ramai yg serbu

lina said...

yang ni kat stadium larkin tu ey kak? slalu gi bazar kat situ tapi tak try la pulak buffet jb catering ni. nmpk mcm ramai sgt org kt situ.