Friday, August 10, 2012

Iftar saya setiap hari bersama peminat!!!

Kecuali hari sabtu dan ahad!!!




Macam ni lah setiap hari, berbuka bersama peminat2 saya.. Mana tak peminatnya.. Setiap kali dalam kelas atau jumpa saya, ada jer sakat2 budak2 ni utk saya, contohnya raya ni open house teacher makan biskut jacobs cicah susu dutch lady lah, nanti kita buat kenduri biskut jacobs lah, raya nanti nak gi raya rumah retisss lah dan macam2 lagi lah sakat budak2 ni.. Hehe.. Mereka lah penyeri berbuka setiap hari walaupun berbuka di kedai jer kan.. Mana rezeki yang lebih tu, belanjalah budak2 ni makan.. Itulah kisah saya dan peminat saya... Hehe..

P/s: hujung minggu ni berbuka bersama peminat2 lagi.. Pastu majlis berbuka puasa bersama staff pula.. Setakat 21 ramadan ni, baru 3 kali masak kat rumah.. Apa nak buat, demi anak bangsa dan negara... Alhamdulillah rezeki bulan puasa..

P/s: uolss ada peminat?? Hehe..

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

4 comments:

Anonymous said...

hahah lawak nye
open house makan jacob cicah susu dutch lady

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

peminat ila amana n arief hihi

Chekgu Azrine said...

hehe..xd lgsg..haha..

AyuArjuna BiGoshh said...

memang retisss ni hehehe