Friday, August 3, 2012

Suamiku peminat shopping online ZALORA

Saya sendiri pun tak percaya suami saya akhirnya minat beli pakaian via online shopping. Segalanya bermula masa iklan ZALORA keluar dalam blog saya, pastu suami saya pun klik lah kat link tu.. Sekali tgk macam2 ada. Suami saya try test membeli pakaiannya sendiri dulu utk jaminan yang services di ZALORA ni bagus, dah lah shipping free for the all items, sekali memang ternyata shopping di ZALORA sangat puas hati!!!




Kemudian suami saya pula membeli lingerie yang separuh berkait utk saya. Terkejut beruk pabila parcel tu sampai ke galeri kebaya saya sebab setahu saya memanh tak ada beli online apa2. Rupa2nya suami saya suprisedkan saya. Katanya kini tak yah malu2 lagi nak beli lingerie sexy utk saya.. Sexy tak sexy, bayangkan separuh badan atas lingerie tu berkait.. Awwwwww




Then barulah saya tahu rupa2nya lingerie dibeli dari ZALORA




Pastu suami saya beli pulak kasut utk dirinya sendiri. Wah memang hebat ni penangan ZALORA!!!!




Then semasa kasut sampai, disertakan juga dgn katalog ZALORA..



Sekarang trend JOVIAN MANDAGIE kan.. Baju yang ala2 pendek dan kain kembang payung. Harga bermula RM 299 ke atas




Dalam katalog ni juga ada baju2 kurung, jubah dan aksesori raya!!!




Then ayah damia juga dapat beberapa keping voucher. Yang paling best next shopping dengan ZALORA, akan dapat diskaun RM 30 dengan voucher yang diberi.

Insyallah, harini sampai ler wedges saya dan kameja yang baru ayah damia beli semalam via ZALORA juga.. Memang semuanya dihujung jari sahaja. Duit keluar pun tak rasa..:)

P/s: Uolss dah try shopping via ZALORA?? Try lah.. Harga pun berpatutan!!

- Posted using BlogPress from zarina ayu my iPhone

13 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Bff ila sibuk suruh beli kt sini

SyaNa said...

skrg ni sume senang kan
tak yah sesak2 nk soping
zalora x pernah try lagi
tp bile tgk ok gak price dia
xde la mahal melampau

Anonymous said...

blom bli lg
sebab xmau terjebak mcm poplook hahaa
mmg sedap je soping on9
sebab xkuar cash
tapi bile hitung amount dalam order history br rasa
alamak..dah banyak dah ni bli on9 haha

Chekgu Azrine said...

tggu lps bersalin..hehe

Mama Zharfan said...

nanti me nak try skodeng2 zalora heheh

Izwa Kamaruddin said...

terjah zalora terus!

Merlyn said...

tak pernah beli, tapi pernah menang slim pants dgn diaorg, dan cutting dia mmg cantik sangat. diaorg siap hantar 2 pasang lagi. sgt teruja tgk mini kurung Jovian tuh tapi kena tunggu kurus sikit dulu.. huhuhu

syierra najib said...

kakak saya nak tumpang tanya biasa tunggu berapa hari barang sampai?sebab saya order dalam 9 hari tak sampai sampai ni.tolong respond

Unknown said...

salam dik...
husband akak beli barang online ZALORA bayar harini, esok terus sampai...kenapa adik punya lambat sangat ni...

Fieza said...

Salam akak.. akak tnggal mna ek smpai sehari je dia sampai terus..?pls respond
huhu

Fieza said...

Salam akak..akak duk mna ek?sehari je smpai...huhu..sy pnya da smnggu tp xsampai lagi.. :(

Unknown said...

fieza, saya stay JB...harini order, esok sampai terus.. selalu cam tu 1 hari bekerja dah sampai...

Ezna Khalili said...

ini yg ayu promosi zalora eh?