Friday, August 14, 2009

" ORKID & BONSAI "

Sabtu lepas, masa weolls otw balik dr Photoshoot (konon-kononnya) kat stulang tu, weolls ternampak punyalah banyak keta kat Danga Bay tu, ingatkan ada apa, rupa2nya ada pameran dan jualan 'oRKID & bONSai'............

Ibu bersungguh2 nak gi coz ibu memang minat bunga, tapi x pandai jaga bunga......sebab tu lah garden kat rumah weolls hanya ader daun2 warna hijau jer.....bukan apa, setiap kali ibu beli bunga mesti mati......punyalah yo yo or jer org yg jual bunga tu cakap senang jaga.....tapi mati jugak.....

Disebabkan H1N1 ni, weolls gi kejap jer.....tu pun Aleesya n Ayyunie jalan jauh2 drp org ramai.....dah ibu tgk ramai org snaps amik gambar bunga, ibu pun apa lagi...tumpang snaps jugaklah............

Tapi memang berbaloi2 kalau sesiapa yg minat orkid dan bonsai ni beli kat sini.....murah gilossss...orkid dari RM7 pun leh dapat (tgk saiz lah).............geram jer ibu nak sambar.....tapi disebabkan orkid ni leceh nak jaga, ibu batalkan jer lah hasrat tu...............



Ni lah satu2nya gambar Aleesya kat situ...

So let's enjoy the flower pics










Post a Comment