Thursday, June 13, 2013

Testimoni CocoDamia || Warga emas jua meminatinya



Produk Coklat No 1 yang mengandungi "Lunanah" di Malaysia. Kalau sesiapa tahu nilai harga sekilo lubanah berapa, dan juga tahu khasiat serta kebaikan kepada pemakannya.. masyallah mesti anda tidak percaya dengan nilai harga Sekotak Coklat IQ CocoDamia yang harganya bawah dari RM50..

Semalam ada seorang warga emas dari Johor menelefon HQ dan kami berborak panjang tentang "lubanah".. Katanya hanya segelintir & minoriti orang sahaja yang tahu apa itu "lubanah".. Saya percaya.. Kalau tidak masakan masa saya kirim kepada salah seorang ustaz dan juga mutawif umrah turut salah membeli lubanah. Lubanah yang saya kirim, kurma susu dibelikan untuk saya..:)

Masa saya balik ke Kelantan beberapa minggu lepas, seorang Tok Guru menunjukkan lubanah yang dibeli di Mesir. Percaya tak harga sekilo Lubanah yang dibelinya adalah ribuan ringgit. Sekilo ya. Jadi saya rasa mungkin satu hari nanti saya akan berkongsi pula rahsia Cocodamia yang mengandungi "lubanah" yang saya dapatkan dari Mekah.

Jadi kini tahulah anda mengapa Coklat IQ-CocoDamia sangat tinggi nilainya samada dari segi kualiti dan harganya. Apalah sangat dengan nilai yang kurang dari RM50 tu dengan khasiat yang melekat di ingatan sampai bila2.

Ok lah, untuk mengetahui lebih banyak testimoni dan info tentang Coklat IQ, bolehlah layari Fanpages: Coklat IQ atau emailkan kepada cocodamia@yahoo.com.

Jangan ragu-ragu, yakin tanpa was-was. Anda pasti tidak menyesal. Selepas 3 kotak anda mencuba secara istiqamah, tapi masih tiada apa2 perubahan, lupakan COCODAMIA...

Kita hanya berusaha, dan selebihnya dengan Izin Allah.

1 comment:

Ezna Khalili said...

Lely? Cam Ku Kenal Ajer.... ;)