Monday, June 17, 2013

Selamat hari AYAH!!!

Btw since jumaat lagi hari yang sibuk.. Termasuklah sabtu dan ahad.. Dari pagi sampai ke petang memang duduk kat office CocoDamia yang renovated baru tu. Kemas itu, kemas ini.. Pindah itu, pindah ini.. Beli itu, beli ini...sampaikan nak naik KL utk meeting pun terpaksa cancel.


Malam tadi, sesibuk cam mana pun, sepenat cam mana pun, tetap juga bawa my beloved family utk makan-makan release tension. Lebih kurang celebrated our Hero yang tak jemu-jemu dan putus-putus buat yang terbaik utk kami sekeluarga dan juga mak ayah di Kampung..Tu ucapan saya utk "ayah" kepada anak-anak saya.


Gambar closed up.. Dah macam anak dara dah Aleesya ni.. Makin tinggi tapi makin kurus..


Aleesya memang paling rapat dgn ayahnya..senang nak berurusan dengan Aleesya sebab dia anak yang senang mendengar kata..


Ayyunie pula selalu kena gomol dan kena  main-main ngan ayahnya.. Sebab sapa suruh chubby sangat.. Kan semua org dah geram..btw she is our teddy bear!!! Sangat manja dan mulut pot pet pot pet..


See, ada jer kerenah 2 beranak ni..


Aleesya posing depan orang main band..kebetulan malam tadi lagu2 yang dimainkan lagi2 90-an.. Memang release tension..


Our hero order kebab apa ntah.. Nampak delicious..


My cheeky boom!!! Order chezy wedges, makan nasi goreng pineapple si kakak..


Aksi Gwiyomi ajer Aleesya


Opsss saya pun nak enterframe jugaklah.. Hihi


Cantikkan toilet kat Benafe Village ni.. Secantik tempat makannya..


Nak posing ajer.. Katanya sejuk kat situ..


My chenta hati saya semuanya!!!


Sebelum balik, Ayyunie request nak bergambar dgn ibu.. Ok layannnzzzz..

P/S: Awal2 mula sampai lagi Ayyunie minta beli Snogurt.. Nasib baik habis licin dimakannya..alhamdulillah.. syukur dengan Nikmat Allah yang berikan kepada kami sekeluarga..

P/S: Hadiah hari AYAH paling bermakna utk our Hero sebab dapat setup sebuah kilang mini CocoDamia dengan jayanya. Why I called it "kilang"?? Sebab semua pemprosesan A-Z dibuat bawah satu bumbung.. Syukur dan terima kasih Ya Allah.

No comments: