Tuesday, June 11, 2013

Feelings towards the new look!!!

CocoDamia dalam proses upgrade bertapak-tapak ke hadapan. Saya sekarang ni jujurnya mix feeling. Tak sabar nak tgk renovation pusat pemprosesan coklat IQ siap, tak sabar nak tunggu pertambahan staff-staff baru masuk kerja, tak sabar nak tunggu mesin-mesin sampai, tak sampai nak tunggu material packaging baru tiba kejap lagi, tak sabar nak tunggu boxes yang lebih class dan sophisticated siap.. Dan sekarang ni macam2 perasaan bermain dalam hati dan benak fikiran saya.


Semoga Allah tenangkan hati saya dan juga melancarkan perjalanan apa yang telah dirancang dan dibuat. Ya Allah, permudahkanlah segala kerja kami dan jauhkan lah kami dari sebarang kesulitan. Sesungguhnya KAU berikan lah petunjuk sebenar-benarnya kepada kami Ya Allah.

Terima kasih tak terhingga kepada rakan-rakan niaga kami stokis dan dealer yang turut serta membantu menaikkan nama COCODAMIA..

Insyallah semoga Allah sama2 memberkati kita semua dalam menyebarkan makanan Sunnah dan juga khasiat Coklat IQ kepada masyarakat sekeliling.

1 comment:

Errah Najwa said...

salam kak ayu..ada x utk buat part time?