Wednesday, June 19, 2013

Testimoni CocoDamia II WAJIB BACA!!!


Wajib Baca untuk sesiapa yang masih tak tahu apa itu Coklat IQ-CoCoDamia dan juga masih ragu-ragu dengan keberkesanannya!!!
Testimoni Jujur dan ikhlas daripada pelanggan CocoDamia sendiri..
Banyak barakahnya dengan makan makanan Sunnah ni..
Nak-nak pula bahan-bahannya seperti kismis dan lubanah adalah 100% import daripada Mekah. 

Teringat masa saya menunaikan Umrah bulan Februari aritu, saya bagitau seorang ustaz yang menetap di Mekah yang saya takut nak makan kibas sebab takut berbau hamis dan juga kalau makan banyak nanti kepala pening. Sekali ustaz tu cakap "makanan kat mekah ni semua barakah, tak ada yang memudaratkan"..sekali betullah, lepas saya makan nasi Mady lauk kibas, saya masih macam seperti biasa...tgk, keajaiban berlaku kan..yang pasti masa saya makan kibas tu dengan yakinnya...:)

Begitu juga dengan coklat IQ...tak perlu disangkal lagi dengan kelebihan "Lubanah" yang tinggi nilai khasiatnya dan harganya yang mencecah ribuan ringgit sekilo. Yakin, Istiqamah, dan terus berusaha untuk mendapatkan yang terbaik utk orang yang kita sayang dan juga masyarakat sekeliling... Insyallah mudah-mudahan niat kita untuk menambah nilai kepada orang lain diberkatiNYA...

Tiada yang mustahil dengan Coklat IQ-CocoDamia!!!!


Wajib baca!!! Kat entry link di bawah ni..
Rugi oooooo sapa yang tak baca!!
Siapa tak nak benda dan barang baik kan..





Nota Kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: