Tuesday, June 18, 2013

Hamboi!!! Cantik baju..



Semangat JDT ni..
Awal bebenor pakai baju JDT..
Semalam students ayah damia ramai yang tegur.. Diaorg tanya "cikgu ni sokong TRW atau JDT"??? Hahaha..
Ayah damia senyum relaksss jer..

Btw baju ni beli online..
Kat 4 minggu baru sampai baju ni..
Sama sampai dengan baju raya saya dari Jakarta tu...
Alasan sebab masa tu sibuk printing baju2 pilihanraya.. So memang lah lambat nak siap..

Pssstt kalau uolss nak tahu, dalam masa 2 minggu ni.. Berturut2 hari dapat parcel dari poslaju..mana tak nya??? Semua dari hasil belian online.. Paling banyak baju both Damias lah.. Pantang nampak, terus klik-klik confirm beli.

Apa2 pun.. JDT ke, TRW ke.. Adat pertandingan ada menang atau kalah.. Pakai baju JDT, tapi dalam hati ada TRW kan abe weiiii..:)
Post a Comment