Monday, June 17, 2013

Happy!!! Sebab pelajar "keusahawan" saya menang.

Ingat lagi tak sejurus saya balik dari Umrah, saya dan ayah damia ada bagi seminar "keusahawanan" kepada pelajar-pelajar Kolej Komuniti selama 3 hari.

Then jumaat malam haritu dekat jam 12 malam, pelajar tu call saya dan tanya saya tentang laporan kewangan untuk presentation projeknya. 

Alhamdulillah, tumpang bangga dengan kejayaannya yang dapat tempat ke 3 dalam pertandingan "usahawan inovasi".. Saya tahu pelajar tersebut banyak bekerja keras utk berjaya dan nota2, seminar serta tunjuk ajar saya dan suami hanya sebagai guideline sahaja.

Dan pertandingan ini ada masuk dalam buletin utama hari sabtu malam ahad lepas. Tumpang happy sangat-sangat sebab anak didik kita berjaya kan. Setakat yang boleh saya dan ayah damia kongsi dan ajar, kami cuba yang terbaik!!!
Alhamdulillah..


Kemenangan yang dikecapi oleh beliau. Tak sangka katanya!!! Hihi

P/s: Alhamdulillah, hujung minggu yang sangat hectic sebab pindah barang dan renovation pun siap. Mulai harini, beberapa pelajar Yayasan Pelajaran Johor dan pelajar kolej komuniti start masuk kerja utk CocoDamia di tempat baru kami. Semoga kami berjaya melahirkan  usahawan-usahawan serta staff-staff yang berinovasi utk masa akan datang.

1 comment:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila doakan yg terbaik utk ayu... semoga one day dapatla jumpa ayu..