Monday, June 3, 2013

Coklat IQ-CocoDamia || Digalakkan untuk Perempuan mengandung dan utk orang yang ada Asma dan juga Migraine.

Siapa yang pernah rasa dan mencuba Coklat IQ-CocoDamia, pasti akan turut terasa keberkesanannya serta menikmati kesedapan coklat yang bukan sekadar coklat biasa itu.


Ni testimoni daripada pelanggan Coklat IQ pada mulanya hanya beli sekotak, kemudian terus menjadi dealer area Subang di bawah Stokis KL, Mira. Saya paling suka ayatnya yang berbunyi
"Kerana itu, saya ingin amalkan (coklat mengandungi lubanah) sepanjang 40 minggu nan indah..Insyaallah. Mudahan kehamilan saya kali keempat ini, menjadi lebih baik. ^-^ Panjang umur,sihat tubuh badannya."

Untuk baca lebih details kenapa dia berminat untuk menjadi dealer Coklat IQ-CocoDamia, sila baca di link:
http://www.ashra-aulia.blogspot.com/2013/06/coco-damia-coklat-iq-kenapa-saya-makan.html
Dan percayalah, Lubanah ini sangat sesuai untuk perempuan-perempuan mengandung.



Selain itu, ni testimoni daripada pelanggan Stokis Putrajaya.
Alhamdulillah, rasa migraine makin berkurang.
Ni semua dengan Izin Allah..

Kalau nak tahu pagi tadi saya terima panggilan daripada mak student saya dari kuala Lipis. Kebetulan dia balik kampung. Katanya sebelum ni anaknya yang form 3 tu memang ada Asma, selepas makan 2 kotak Coklat IQ-CocoDamia, alhamdulillah, anaknya makin sihat dan dah tak perlu guna inhaler lagi. Nak menangis saya dengarnya. Syukur Alhamdulillah, kerana saya, para dealer dan juga para stokis dapat menambah nilai kepada masyarakat sekeliling yang dekat mahupun yang jauh.

Dan sekarang team CocoDamia sedang bertungkus lumus utk menyiapkan order-order baru serta repeat order yang akan dipos harini. Alhamdulillah, tanpa IzinNYA semua ni takkan berlaku. Terima Kasih Ya Allah. 


Dan yang best sekali tu, Mak mertua serta ayah mertua saya baru jer sampai dari Kelantan jam 9 pagi tadi. Pukul 10 pagi terus ikut saya gi office. Siap tolong lagi gunting2 tu, lekat2 ni. Katanya saya ni dah macam kucing jatuh anak urus itu ini. Sibuk 24/7...hik hik..camtulah mula2 nak naik kan...
Insyallah lepas ni stok dah stabil, semuanya akan berjalan seperti yang dirancangkan. Amin..

Yang berminat nak dapatkan Coklat IQ ni, boleh layari
iqcoklat.blogspot.com
atau
FB: Coklat IQ




3 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

Alhamdulillah.. seronoknya dengar cerita Ayu nii.. tumpang bangga sekali ;)

huda said...

nice blog.. jom singgah blog sy.. hudakassim.blogspot.com

liana said...

Alhamdulillah murah rezeki akak..in shaa allah kalau ada rezeki teringin gak nak join team akak..hehehe