Tuesday, June 4, 2013

Murtabak Raja

Tak sah kalau balik Kelantan tak tempah Murtabak Raja bawa balik JB...Besar-besar, isi padat-padat, pencicah masam-masam.. Yummy!!!

Saya beli 3 biji Murtabak Raja bawak balik JB. Bolehlah dijadikan instant food tatkala minum petang atau tetamu datang..:) makan 5 orang pun tak habis ni..Sebiji RM15 kalau tak silap ayah damia suruh bapa mertua saya belikan.




Nak masuk dalam oven pun boleh, nak masuk dalam microwave pun boleh. Ni saya panaskan dalam kuali jer.. Sebab tu hangit2 sikit.. Tapi yg best tu pencincahnya lah. Selalu warna merah kan. Ni sama jer rasanya cuma tak bubuh pewarna merah..:)
Post a Comment