Tuesday, March 5, 2013

Umrah 2013 || "Gerbang Kota Mekah"

Akhirnya saya dapat tgk depan mata saya sendiri 'Gerbang Kota Mekah" ini..
Kalau tak sebelum2 ni hanya dapat tgk dalam gambar sahaja..
Terutama kat FB yang share2 gambar "Gerbang Kota Mekah" ni..
Alhamdulillah...

Betul2 lalu bawah gerbang ni..



Saya snap2 dari dalam bas...


 Sayu sebab pandangan Kota Mekah makin jauh..
Masa ni dah nak balik Malaysia...otw nak gi Jeddah Airport..


Semoga kita akan bertemu kembali "Kota Mekah"..
Tiada tempat yang paling suci daripada tempat ni...





Nota Kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

3 comments:

Mama Zharfan said...

saya pun sgt merindui mekah dan madinah...

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillah..

Unknown said...

tringinya nak ke sana.. InsyAllah satu hari nanti pasti ke sana..