Saturday, March 2, 2013

Cepat!!! Cepat!!! "Huggies Dry Pants : Change for Better Convenience"


Kenapa saya memilih Huggies Dry Pants???

1. Kerana saya seorang yang bekerjaya, dengan Huggies Dry Pants saya cuma perlu 
"KOYAK, SALIN & LEPAS"..jimat masa kan!!!

2. Kerana saya suka travelling, dalam kereta pun
"TUKARLAH UNTUK LEBIH SENANG DIPAKAI"...tak perlu berhentikan kereta lagi!!!

3. Kerana saya boleh MENUKARNYA DI MANA SAHAJA tanpa perlu ke baby room atau wash room...kini saya boleh shopping dan membuat urusan tanpa risau lagi!!!

4. Dan yang paling penting kerana ia TERBUKTI SECARA KLINIKAL. Waahhhh ini sudah bagus, kerana dengan Huggies saya percaya kulit anak saya lebih sihat dan putih sentiasa kerana ia dapat mencegah ruam lampin...Ibu mana tak sayang anak kan???


5. Dan yang paling penting, HUGGIES DRY PANTS memang saya gunakan sejak turun temurun lagi iaitu sejak anak pertama saya. Kerana saya percaya akannya, maka kini anak ke-2 saya juga turut menggunakannya..:)) Kalau tak bagus, takkan saya gunakannya hingga kini kan???


Lihatlah si comel saya, dengan Huggies Dry Pants Ayyunie begitu rasa yakin dan selesa untuk bermain walaupun saya tiada disisi!!!

Jadi anda tunggu apa lagi??? Jom ramai-ramai sekarang bertukar kepada Huggies Dry Pants - Tukar untuk lebih senang dipakai!!!!

Sekarang Huggies DRY PANTS ada buat acara Roadshow di Mydin USJ dari hari Isnin (25 Februari) hingga hari Ahad (3 March). Ruginya siapa yang duduk berdekatan tapi tak  pergi roadshow ni. Banyak acara-acara yang menarik tau!!! Jom baca apa yang menarik di Roadshow itu!!!


Tukarkan lampin Huggies Dry Pants si manja anda dalam masa 30 saat atau kurang untuk memenangi hadiah menarik!


Jangan terlepas acara roadshow “Huggies Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai” yang bakal diadakan dari 25 Februari 2013 ke 3 Mac 2013 di Mydin USJ!

Nikmati hiburan untuk seisi keluarga dengan persembahan, promosi hebat, hadiah percuma, permainan, pertunjukan silap mata dan pelbagai aktiviti yang menarik! Singgahlah di booth kami untuk mendapatkan sampel percuma Huggies Dry Pants dan rebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah! Mari berkumpul di ruang legar Mydin USJ untuk saksikan betapa pantas dan mudah untuk menukar lampin dengan Huggies Dry Pants! Jangan lepaskan peluang – sertai kami untuk acara yang penuh keseronokan bersama keluarga tersayang!

Butirannya seperti berikut:
Di mana: Ruang legar, Mydin USJ
Bila: 25 Februari 2013 (Isnin) hingga 3 Mac 2013 (Ahad)
Pengumuman istimewa: Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies dan persembahan akan diadakan setiap hari pada masa berikut:
10.30 pagi, 2.00 petang dan 8.00 malam.

Acara penutup akan berlangsung pada 3 Mac 2013 (Ahad) dari 8 malam hingga 9 malam! Datanglah beramai-ramai!



Dengan Huggies Dry Pants juga, Ayyunie sentiasa berasa kering dan tidak takut akan air lagi walaupun bermain ditepi tasik!!!





Mengenai Huggies®
Huggies ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira.Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my atau www.facebook.com/Huggies.Malaysia.


Mengenai Huggies Dry Pants
Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak-kanak yang aktif – setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas! Dengan peregang lembut di bahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin!



Jadi tunggu apa lagi????
Datang jangan tak datang tau!!!
Rugi siapa yang tak datang untuk mereka yang duduk berdekatan Mydin USJ tu!!!

Have a great and fun weekend you all!!!!

Akhir sekali, dengan keistimewaan Huggies Dry Pants, saya berasa begitu ceria, begitu gembira dan ketawa senantiasa!!!!
















No comments: