Wednesday, March 13, 2013

Daftar sekolah darjah 1

Sekejap jer masa berlalu.. Harini dah daftar darjah 1 untuk Aleesya.. Waaaaa next year dah masuk darjah 1... Alahai.. Rasanya macam baru jer semalam dodoikan aleesya atas riba, baru jer semalam suapkan susu, baru jer semalam tukar pampers aleesya.. Kini kebanyakannya semua Aleesya buat sendiri..

Hopefully Aleesya serasi bersekolah di SRJKC Thorn Bun ni.. Harini baru daftar isi borang dan sesi interview.. Dapat atau tak sekolah kat sini ada saringan lagi. Nanti bulan 8 baru tahu samada boleh atau tak sekolah kat sini.

Masa saya daftar ni, Aleesya tak ikut sebab ada kelas kat tadika dia.. Tak pe ibu dah siap2 amik gambar sikit buat tatapan Aleesya ya..:))


Ni lah bakal sekolah Aleesya..


Start daftar jam 1 tengahari sampai 3 petang..


Dah daftar kat bawah, naik tingkat atas pula utk interview dan check borang..
Lepas tu tunggu surat jer lah boleh ke tak sekolah sini..


Suasana pembelajaran..

Post a Comment