Wednesday, March 23, 2011

Telur 18sx


* Publish citer dalam draft dulu lah yer...
Walhal banyak giler citer yg ingin dikongsikan ni...

Kenal telur ayam tak??
Ini bukan telur ayam yg biasa2 kita jumpa kat pasaraya tu...
Ini telur ayam yg tak sempat nak menjadi telur, tapi org dah sembelih ayam tu...
Maksudnya telur ayam ni masih dalam badan ayam tersebut..
Hehehehe...korang faham ke ni?



Inilah rupa telur ayam tak menjadi tu..
Beli masa pasar malam Isnin lepas..
Ntha kenapa pulak tiba2 teringin nak makan telur ni..
Padahal selalu nampak kat pasar malam, tapi buat donno jer..
Aritu tiba2 kuat pulak mngidam nak makan telur ni..

Masalahnya kan...tak tahu nak masak apa lah dengan telur ni..
Dah tanya penjual ayam tu...dia cakap masak kari boleh..goreng biasa boleh..
Aishhhh..serius...memang rasanya tak pernah makan telur ni..
Kecik2 dulu adalah kot makan..


Last2 buat goreng masak pedas jer lah..
Best lah jugak rasa telur ayam pesen ni.
Rasa macam telur kuning telur biasa tu..
Cuma kurang lemak jer..

p/s: Uols pernah makan tak telur ni??

p/s: Selalunya org masak apa yer telur ni?? Ader lagi separuh dalam peti beku tu...huhu..any idea??




 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
 
Post a Comment