Thursday, March 10, 2011

Credit to bibik: For this moments!!!

Our HERO celebration..
At Secret Recepi..
Simple but it's full with moments
Credit to bibik for all this photos..

Walaupun singkat masa..
Sebab Aleesya pun sekolah hari tu, ibu + ayah pun keje macam biasa..
Tapi gambar2 kat bawah ini cukup bermakna utk dijadikan kenangan2..
Kegembiraan yg ingin dikongsi bersama anda bersama:


Sepatutnya 31st, tapi SR tak der yg lilin 1st lah pulak..hehe


Masing2 focus tiup lilin kat aleesya tu..


Hik hik..
Lilin kat ayyunie pulak tak padam2..
Padahal saja2 gi hidupkan balik lilin kat ayyunie tu..
Sebab nak practise ayyunie tiup lilin :)
End of this month kan birthday Ayyunie pulak..




So sweet kan..
Anak suap ayah..



Ayah pulak suap anak..




Our menu..
Ni utk birthday boy..



Ni untuk aleesya + ayyunie..

Tak habis pun..



Ni utk bibik..
Sampai berair mata dan hidung bibik tahan pedas..hehe..



Last sekali..ibunya makan kek ajer..
Kata nak diet kan...hik hik..
Huaaaaaaaa.....makan kek pun bole gemukksssss gak kan..
Alahhh..sekali sekala....

I like the moments...
I miss the moments..
Yg penting kami gembira, kami bahagia!!


Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!
Post a Comment