Monday, March 14, 2011

Kena fikir step aerobic dan poco2 lah.....

 Sebenarnya banyak giler citer2 nak dikongsikan ni...
Tapi alahai.....di saat ini masih sibuk rewang2 dgn staff utk program esok..
Antaranya...



Sesi mencelup telur!!!
hehehhehehe..macam cantik pulak telur2 ni kan..
Untuk apa??
Hik...mana boleh bagitau..
Kang ader pulak peserta2 esok yg skodeng2 blog ibu ni..
Kang tak pasal2 pecah rahsia..


p/s: Amat berharap esok cuaca tidak panas...kalau tidakkkkkkkkkk..
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...saya tak nak SUNBURN!!!
Sian anak2 ibu kena tinggal dari awal pagi sampai malam.......

p/s: Weiiiiiiiiiiiiii...kena fikir step aerobic dan poco-poco lah pulak...tiap2 tahun pun memang ibu jer yg bagi instruction..walaupun gaya ke laut...muaahahahahha








 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!


 
Post a Comment