Monday, March 28, 2011

Pabila Juliana Banos menegur suamiku!!!

 Yer yer..
Malam tadi saya berjumpa, bersalam, bersembang dan bergambar dengan Juliana Banos..
Buktinya ada dibawah!!!


Ini jer lah satu2nya gambar yg paling ok diambil oleh suami saya..
Terukkan...org tak ready dia dah amik..
Gambar dua tiga keping sebelum tu tak menjadi sgt...
Sebab suami saya tu tak off kan flash..
Menyebabkan saya terpaksa memaksa suami saya mengambilnya sekali lagi...
Al-maklum ler..dah biasa guna DSLR..menyebabkan suami saya lupa lak cam mana nak snap2 guna HP yer..

Tapi walau cam mana pun saya tetap nak letak gambar blur blur saya itu!!!


Nampak macam Juliana Banos ni tinggi sgt...
Rupa2nya ibu lagi tinggi sikit daripada dia tau..
Tak pakai higheel 4-5 inci tu pun..
Pakai yg biasa2 bawak gi keje tu jer..


Memang kami rancak berbual...
Ibu tanya Juliana dah berapa org anak??
Katanya dah dua..
Sorang girl, dan 1 FEB aritu baru jer dapat baby boy..
Laaaaa..patutlah nampak tubuh Juliana macam berisi pun..
Baru habis pantang rupanya...ngeh ngeh ngeh..
Tapi tetap maintain cun gitu..
Ibu memang minat kat Juliana Banos ni..
Mengenali dia melalui Majalah REMAJA masa ibu sekolah2 dulu..
Pernah jumpa live 2 kali kalau tak silap..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pastukan...boleh pulak tiba2 Juliana Banos tu tegur ayah damia..
"Cantik baju!!!"
Hurmmm..ayah damia apa lagi..tersipu2 malu lah dia menjawab..
" Memang cantik!!!Tima kasih"..
Pastu Juliana pun sambung ..
"Tu ada M7 tu..."
Ayah damia pun balas..
"Hehehehehe..sambil tengok baju dia"
(Pastu dah tak dengar apa yg diaorg borak...sebab saya kalut dok cari dinner bag saya yg tertinggal bawah kerusi...huhu)

Mesti uols nak tgkkan baju ayah damia pakai kan...
Taraaaaaaaaaaa


Baju rasmi Wish Owner Club...
Oh yer... ni baju lama..
Sebab tu logo M7 ada...
Sebab dulu2 M7 ni adalah sponsor wish club...
Baju rasmi yg baru coming soon akan siap..

Kalau nak tahu...Juliana Banos ni kan kawen ngan anak tokey kereta import kat Johor ni..
Kiranya M7 tu adalah salah satu brand produk company hubby + FIL Juliana nilah..
Sebab tulah Juliana tegur ayah damia...
Untung ayah damia...artis tegur you!!!!


p/s: Oh yer...Adam AF pun ader...anak didik baru KRU, kumpulan VIP pun ada..

p/s: Menyesal tak bawak KAMERA GAJAH....huaaaa!!!!



 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!! 
 

9 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah bestnya ada event, nampak slim melim la ayu cantik baju kebaya tu dah macam ratu kebaya lagik....juliana tu nampak gemuk la ke baju dia besaq?

mamasuri said...

bila tengok pic ni ..dah tak tau mana satu artisnya..sbb ayu pun dah mcm artis jugak..vouge ayu gitu..hehehe

e.l.i.z.@ said...

aiyaaaa gumuk nyo jue!

Zaidah said...

bestnyer artis tegur tapi nampak berisi lah jue tu....

Aleyn said...

Baru nak tanya naper Badan Juliana Banos dah berisi..Ayu dah jawab..heheh

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

syanasaid said...

walau gemuk tp tetap cun :-)
suke kalo tgk dia berlakon
cerita ape dia jd gedik2 sengal tu

*∽ IZAN ∽* said...

wah wah wahh.. beramah mesra ngan artis plakk. dah 2 anak JB ekkk

aza shafiza said...

waa.....adam ade ke????

Anonymous said...

mak aii
berisi gile jun ni kan
mmg dia senyap je pas kawen
langsung tak tau cite
asben kaye gile tu kan