Saturday, March 12, 2011

High heel pinky aleesya!!



Reward Aleesya harini!!!
Lepas kejadian pagi tadi, terus bawak aleesya pi shopping2..
Dapatlah jugak hasil beli baju2 aleesya!!
Yg bestnya tu ...aleesya nak beli sangat sangat high heel ni.
Padahal ibu saja2 jer test aleesya ni boleh pakai high heel tak..
Sekali tgk ...walla...siap lompat2 dgn high heel tu tau.
Siap buat catwalk lagi....uishhh..dasyat!!!
Memang kasut ni jer menjadi pilihan..
Kasut2 pinky yg lain semua dia tak nak..
Nak yg ni jer..

Tapi masalahnya memang ibu tak beli high heel ni..
Sebab tak der saiz aleesya..
Dah tu ayah damia tak confident...walaupun aleesya siap berlari2 lagi dgn high heel tu..hiks..
Nampaknya misi utk mencari kasut aleesya kena bersambung lagi lah ni..

p/s: Kul 3 tadi aleesya ikut ibu dtg office :)..
Ni kul 6 dah nak balik..
Siap kan homework dia yg bertimbun2 tu...:)










 Klik2 sini, kot2 ada barang2 yang berkenan!!

 
Post a Comment