Monday, March 7, 2011

Hoooyeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoooyeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Saya sudah BEBAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya sudah MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya sudah cuba sebaik mungkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Setelah 1 bulan bertungkus lumus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I WANT MY LIFE BACK....!!!!!

Saya rindu nak BW puas2 macam dulu!!!
Saya rindu nak manja2 ngan hubby macam dulu2..
Saya rindu nak masuk tido jam 12 malam..
Saya rindu nak citer macam2 dalam blog saya!!!
Kini otak saya lega..fikiran pun dah kembali normal..
Kalau tak sini sana asyik pk "undi, undi, undi"!!!!

Insyallah....moga2 ada rezeki damia aleesya dan ibunya...amin amin..
Kita hanya merancang, tuhan yang menentukan segalanya...amin 


p/s: Hanya mereka-mereka yang mengalami pengalaman macam saya sahaja faham apa sebenarnya yang berlaku!!!!
p/s: Huaaaa...esok birthday ayah damia...1 preparation pun tak buat lagi ni...huhu

Post a Comment