Monday, March 7, 2011

Hoooyeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoooyeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Saya sudah BEBAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya sudah MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya sudah cuba sebaik mungkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Setelah 1 bulan bertungkus lumus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I WANT MY LIFE BACK....!!!!!

Saya rindu nak BW puas2 macam dulu!!!
Saya rindu nak manja2 ngan hubby macam dulu2..
Saya rindu nak masuk tido jam 12 malam..
Saya rindu nak citer macam2 dalam blog saya!!!
Kini otak saya lega..fikiran pun dah kembali normal..
Kalau tak sini sana asyik pk "undi, undi, undi"!!!!

Insyallah....moga2 ada rezeki damia aleesya dan ibunya...amin amin..
Kita hanya merancang, tuhan yang menentukan segalanya...amin 


p/s: Hanya mereka-mereka yang mengalami pengalaman macam saya sahaja faham apa sebenarnya yang berlaku!!!!
p/s: Huaaaa...esok birthday ayah damia...1 preparation pun tak buat lagi ni...huhu

13 comments:

Gieyana said...

nak cakap...
gd luck & all the best k..moga ada rezeki utk kalian..Percaya pada rezeki Alla Taala..:)

Then nak cakap..hepi birthday utk ur hb..moga berbahagia n dimurahkan rezeki olehNya..:)

TS said...

gudluck sis..hehe...

Anonymous said...

Insyallah kalau dah memang rezeki awak x kan kemana..good luck

Mama Zharfan said...

congrats in advance heheh
do ur best yer --mesti terer ayu bab2 catwalk tu hehehhe

Ummi Shira (AshAnas) said...

gud luck kak ayu n aleesya!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

good luck untuk ayu + aleesya hope leh mennag k, leh la mai shah alam...cayok2...HB***

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sila khatam entry kat blog kita k...hu...hu...

Unknown said...

gudluckk yaaaaa!!!! skang kak ayu akan beroNLIne!hehhee..berBW !!!!hehehehe..na pon jarang berBW! biziii!!

Sha@Mama TinaAzra said...

Good Luck utk ayu & aleesya..dua2 mesti menang punya lah insya'allah..

Mrs. Simplicity said...

oowhh, menyepi sebab busy berkempen ke ayu? hopefully ada rezeki untuk korang ye. insyaAllah... :)

Nia said...

uii,..harap ada rezeki ya Ayu.

Anyway, dah check ke :)
http://unlistedone.blogspot.com/2011/02/pemenang-baby-me-shopping-style-contest.html

Myalycia said...

gud luck to both of u.. eh, citer apa ni.. kasi lah tau cptt..

BIONIC WOMEN said...

gud luck kak ayu...
all the best, semoga semua pengorbanan yg kak ayu senarai kak atas tu, berbaloi..