Monday, September 23, 2013

Saya pun join sekali mandi swimming pool!!!

Memang dah nekad, kalini saya pun nak join anak2 dan suami mandi pool jugak. Dah lama saya tak berendam lama2 dalam pool.


Mula2 both Damias dan ayahnya dulu main pool. Tugas saya as usual lah, amik gambar. Kata blogger kan. Gambar dan saya memang tak dapat dipisahkan.


Testing2 jacket swimming baru..


Both Damia kejap jer main kat pool kanak2 ni. Ntah, agaknya guna jacket swimming tu kat pool ni, macam tak adenture gitu..


Aleesya yang baru mula2 nak belajar apungkan diri. 


Ayyunie yg paling excited. Walaupun ban bam, tapi dia paling senang apungkan diri. Tahniah baby!!!!


Nampaknya kena beli lagi satu jacket swimming ni. Berebut hah.. Kejap aleesya pakai, kejap ayunnie pakai.


Gambar saya??? Haha.. Sapa nak tolong snap kalau saya dah masuk dalam pool tu! Tak pe itu tak penting. Yang penting kami sekeluarga dapat spend quality time bersama. Lepas check out, kami jalan2 cari makan pula di Melaka. Syukur Alhamdulillah dengan kenikmatan kebahagiaan ini.

P/s: Super Duper Bizi, esok team CocoDamia akan berada di Putrajaya untuk "Karnival Usahawan Desa" yang mengumpulkan 600 usahawan. Doakan kami berjaya ya!

P/s: Yeayy both Damias cakap "nanti duduk hotel lagi ya ibu"... :)

No comments: