Tuesday, September 3, 2013

No plate dah ada, kenderaan tak ada lagi ni..:)



Wahhh.. Ingat tak cerita kekalutan pasal no plate kereta sebelum Ramadan aritu? Sebagai langkah selamat, saya ada masuk tender no plate JPP 8383. Sebab takut no yang saya nak masa tu dah tak ada. Tapi kalau nak tunggu no JPP 8383, hah..Dah habis syawal lah jawabnya baru dapat guna kereta baru. Walhal dah guna masa 3 Ramadan aritu lagi.

Yeayyy, no tender dah lulus! Tapi kenderaannya mana? Haha.. Kalau tak ada rezeki, selamat tinggallah no JPP 8383.. Kalau ada rezeki, letak kat basikal pun boleh kan. Jimattt minyakkkkkk... Kikiki
Post a Comment