Thursday, September 12, 2013

Menang berjemaah dengan Suami


Alhamdulillah..Menang contest "Kongsi Momen Seri Aidilfitri Anda bersama Syahirah"
Dapat tahu sebab semalam person in charge call tanya nak amik hadiah kat outlet mana..
Kebetulan ayah damia pun menang juga contest ni. 
Dia jawab AEON Bukit Indah, saya jawab AEON Taman Universiti. 
Last2 petang semalam Person In Charge call balik, semua kena amik kat AEON Bukit Indah..


Then kat FB ada kawan2 yang tagging saya gambar menang tu..
So gambar kat atas tu menang atas nama saya


Gambar yang ni pula menang atas nama ayah damia..

Kami menang berjemaah hamper set penjagaan muka Syahirah yang bernilai RM100..
Syukur Alhamdulillah...walaupun hadiah kecil, besar nilainya pabila gambar kita diangkat sebagai pemenang kan. 

p/s: Semoga saya, suami saya, keluarga dan kalian semua dipermudahkan lagi rezeki dalam pelbagai bentuk.
Menang besar dan lebih berkat!
Amin, amin.


Nota Kaki:
:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: