Monday, June 11, 2012

Tempat makan BEST di Bandung!!!



Mak baru sampai dari Kelantan jam 8 pagi tadi..
Sepatutnya harini saya puasa..tapi sebab tak tahan nafsu tgk breakfast yang meriah, maka saya pun berbuka puasa awal..

Lepas makan, saya borak2 ngan mak...Topik utama ialah Pasal percutian di Bandung...Sambil2 tunjukkan gambar kat mak, sempat resize dan letak watermark beberapa keping gambar. Mak teruja dengar cerita2 saya di Bandung. Insyallah next time bawak mak gi Bandung pulak..

Sambil3 tu saya juga bagi beberapa souvenier kat mak, antaranya ialah Kain sembahyang yang sangat cantik, baju2, makanan dan juga cenderahati yang lain..
Untuk family mother in law saya awal2 dah bagi masa gi bercuti ke IPOH haritu..



Antara tempat makan best di Bandung ialah Restoran sapu lidi..
Woww..makan dalam suasana sawah hokeyy..


Pastu kami ke Restoran Kampung Daun


Dan kami makan nasi padang..

p/s: Details later lah yer..banyak keje kena selesaikan harini..




5 comments:

Anonymous said...

menarik restoran sapu lidi tu

mamasuri said...

unik nama restoren tu...
adui..bl lah sy nak sampai bandung ni...huhuhu

Gieyana said...

menarik lah tpt nie..insyaallah one day lehp..:-)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ala 3 gambar je tak acila.. ayu suar yg both damia pakai kemabang2 ala jinie tue beli kat mana?

Ezna Khalili said...

penyapu lidi ader tak ayu? hehehe....rasanya tempat makan ni unik sangat.....suasana desa....